Zarezervovat

Bezpečná plavba

Již téměř 60 let se s nadšením staráme o naše zákazníky – klademe bezpečnost na první místo a snažíme se, aby se každý cítil na palubě vítán. Dnes je to důležitější než kdy dříve a my jsme se zavázali zajistit vám bezpečnou a udržitelnou cestu – se spoustou místa, čerstvého vzduchu a otevřeným mořem.


Ještě bezpečnější cesta

Kvůli bezpečnosti a pohodlí všech cestujících jsme kromě náročných bezpečnostních standardů, které již na všech našich trajektech, v našich přístavech a terminálech platí, zavedli nová opatření. Aktivně sledujeme vývoj situace kolem onemocnění COVID-19. To nám umožňuje průběžně upravovat naše postupy a postarat se o to, že naše bezpečnostní standardy budou přísnější než stávající předpisy – díky tomu s námi můžete cestovat bez obav.

Coronavirus/COVID-19

Jsme si vědomi velké nejistoty, kterou způsobuje další šíření koronaviru COVID-19. Situaci věnujeme plnou pozornost. Bezpečnost našich zákazníků a spolupracovníků byla vždy naší prvořadou prioritou, a proto přijímáme preventivní bezpečnostní opatření k tomu, abychom všem zajistili bezpečnou a pohodlnou plavbu.

Aktuální rezervaci můžete změnit lístek sami, a to online na stránce „Správa rezervace“ na webových stránkách příslušné země, na kterých jste svůj lístek původně rezervovali. 

 

Pro větší flexibilitu si rezervujte trajekt Flexi nebo Premium.

 

Frederikshavn – Oslo & Sassnitz Trelleborg trvale uzavřena 
Učinili jsme těžké, ale nezbytné opatření provozu trvale tras mezi Oslem - Frederikshavnem & Sassnitz - Trelleborg. Toto opatření je reakcí na globální pandemii nemoci COVID-19, která zásadně ovlivnila naši přepravu cestujících. Máte-li rezervaci pro tuto trasu, obraťte se na naše oddělení služeb zákazníkům na čísle +44 (0) 343 208 1800, které vám sdělí bližší informace.

 

Přečtěte si prosím oficiální vyjádření společnosti Stena Line k nemoci COVID-19 a k tomu, jak může ovlivnit organizaci cest


platí pouze pro červencové odjezdy

 

Do Nizozemska: Na 10 dní po příjezdu musíte omezit svůj pohyb (neplatí v případě, že zemí jen projíždíte).

Do Irska: Před příjezdem musíte vyplnit příjezdový formulář a na 14 dní omezit svůj pohyb.
Do Velké Británie z Nizozemska či Francie: Musíte jít na 14 dní do karantény a vyplnit příjezdový formulář.
Do Francie:Z důvodu omezení veškerého pohybu ve Francii si musíte stáhnout a vyplnit cestovní certifikát. Nezapomeňte ho mít neustále u sebe, abyste ho mohli předložit příslušným úřadům.

Před cestou
Před cestou

  • ISeznamte se s našimi bezpečnostními opatřeními s ohledem na hygienu a sociální distancování – informujeme o nich v rámci všech našich komunikačních kanálů
  • Dodržujte zdravotní doporučení a cestovní omezení vaší země
  • Pravidelně si myjte ruce a respektujte pravidla sociálního distancování
  • Pokud jste nemocní nebo se necítíte dobře, nevyrážejte na cestu

V terminálu
V terminálu

  • V prostorách našich terminálů jsme umístili více zařízení umožňujících mytí rukou a dezinfekci a také je častěji uklízíme, což se týká hlavně míst, kterých se lidé často dotýkají
  • Kdykoli je to možné, plaťte prosím kreditní kartou namísto hotovosti
  • Naše prodejní místa jsou nově vybavena ochranným plexisklem
  • Naše stravovací služby byly přizpůsobeny požadavkům na maximální hygienu

Nalodění a vylodění
Nalodění a vylodění

  • Při odbavení se vás zeptáme na váš zdravotní stav. Cestujícím s podezřením na příznaky onemocnění COVID-19 nebude umožněn vstup na palubu
  • Prostřednictvím označení podlaží na našich trajektech a terminálech a prostřednictvím veřejného systému hlášení budou připomínána pravidla sociálního distancování

Na palubě našich trajektů


Úklidová a hygienická opatření na palubě
Úklidová a hygienická opatření na palubě

  • Na palubě bude také ve veřejných prostorách k dispozici více míst, na nichž si lze umýt a dezinfikovat ruce
  • Palubní hlášení, plakáty a digitální značení budou našim cestujícím připomínat hygienická opatření a doporučení
  • Zavedli jsme častější úklid a dezinfekci na palubě, zejména míst, kterých se lidé často dotýkají (např. klik a madel dveří, přístupových dotykových panelů, telefonů)
  • Naše posádka je vyškolena a vybavena vhodnými osobními ochrannými prostředky pro prevenci infekce

Palubní obchody, bary a restaurace
Palubní obchody, bary a restaurace

  • Naše stravovací služby byly přizpůsobeny požadavkům na maximální hygienu. Podávání jídla formou bufetu je momentálně pozastaveno. Nyní nabízíme pouze servírovaná jídla a balené potraviny
  • Kdykoli je to možné, plaťte prosím kreditní kartou namísto hotovosti
  • Zcela čerstvý vzduch. Naše větrací systémy běží 100% na čerstvý vzduch a nepoužívají recirkulaci

Bezpečné sociální distancování
Bezpečné sociální distancování

  • Víc místa na palubě! Všechny trajekty mají sníženou kapacitu cestujících, aby bylo možné dodržovat pravidla sociálního distancování. Proto budete mít spoustu místa pro pohodlnou a bezpečnou cestu
  • Kdykoli je to možné, nabízíme zákazníkům samostatné kajuty, pokud nepřijeli autem nebo nákladní jednotkou společně s někým dalším
  • Bezpečnější komunikační místa hostů s posádkou na palubě díky plexisklovým zástěnám
  • Určité prostory (např. sauny, dětské koutky atd.) byly uzavřeny
.

Povinné roušky na našich trasách v Irském a Severním moři
Povinné roušky na našich trasách v Irském a Severním moři

  • Podle pokynů francouzské vlády týkajících, musí mít všichni cestující starší 11 let, kteří cestují přes přístav v Cherbourgu a nasedají na trajekt Stena Horizon, roušku nebo zakrytý obličej.
  • Všichni cestující a řidiči na našich trasách v Irském a Severním moři, kteří projíždějí našimi přístavy a nastupují na naše trajekty, roušky nebo zakrytý obličej. Bezpečnost našich cestujících a posádky je naší prvořadou prioritou. Proto žádáme všechny zákazníky, aby si při příjezdu do našich přístavů připravili a nosili vlastní roušku nebo si zakryli obličej